Sprężarki przewoźne CompAir zaklasyfikowane są do sześciu typoszeregów.
Typoszereg charakteryzuje się wielkością, konstrukcją sprężarki, rodzajem modułu śrubowego, wydajnością i ciśnieniami roboczymi, rodzajem sterownika i dostępnymi opcjami
Model | Ciśnienie robocze (bar) | Moc silnika (kW) | Wydajność (m³/min) | Typoszereg |
C10 - C14 | 7 - 12 | 15,5 | 1,0 - 1,4 | Typoszereg 1 |
C20 - C30 | 6 - 12 | 16,5 - 18,9 | 2,0 - 2,9 | Typoszereg 2 |
C35 - C50 | 7 - 10 | 35 | 3,5 - 5,0 | Typoszereg 3 |
C55 - C76 | 7 - 14 | 53,7 | 5,5 - 7,6 | Typoszereg 4 |
C85 - C140 | 5 - 14 | 90 - 105 | 8,6 - 13,3 | Typoszereg 5 |
C200TS - C270TS | 6 - 24 | 180 - 224 | 20 - 27 | Typoszereg 6 |
Typoszereg 1 |
Silnik benzynowy Honda GX630V z chłodzeniem powietrznym i rozrusznikiem elektrycznym. Zwarta budowa i mały ciężar oraz wysoka mobilność sprawiają, że jest to idealna sprężarka przewoźna do prac remontowych i instalacyjnych. |
|||
Typoszereg 2 |
Silniki Yanmar z nowej serii zgodnej z europejską normą emisji spalin 2016/1628 etap V. Posiadają regulację mechaniczną i mimo braku filtra cząstek stałych DPF zapewniają optymalną wydajność. Ograniczenie hałasu emitowanego przez silnik pozwoliło zmniejszyć ogólny poziom hałasu urządzenia. Standardowe wyposażenie w zawór termostatyczny oleju jeszcze bardziej zwiększa niezawodność i trwałość w każdych warunkach pracy. Dodatkowo systemy monitorujące prędkość obrotową silnika i warunki termiczne wyłączają sprężarkę przy przekroczeniu wartości dopuszczalnych i chronią twoją inwestycję. Dzięki systemowi regulacji wydajności sprężarki, prędkość silnika i regulacja ilości zasysanego powietrza są automatycznie dostosowywane do aktualnego zapotrzebowania na sprężone powietrze. Świetne sprężarki przewoźne do prac ogólnobudowlanych i drogowych. |
|||
Typoszereg 3 |
Typoszereg zasilany przez bardzo ciche, wolnossące, 4-cylindrowe silniki wysokoprężne Yanmar chłodzone cieczą. Oddzielne filtry powietrza dla silnika i sprężarki z czujnikami zużycia wkładów, moduł śrubowy ze zintegrowanym filtrem oleju to gwarancja sprawnego serwisu i zabezpieczenia sprężarki dzięki zaawansowanemu systemowi filtracji. Sprężarki te spełniają surowe normy dotyczące emisji hałasu i świetnie nadają się do prac w miastach i obszarach zabudowanych. Z tego względu są bardzo popularne w wypożyczalniach sprzętu budowlanego. |
|||
Typoszereg 4 |
Napędzany silnikami Yanmar z układem Common Rail i filtrem cząstek stałych (DPF). Silnik zapewnienia zgodność z europejską normą emisji spalin Stage V. Układ łagodnego rozruchu będący standardowym wyposażeniem chroni silnik i sprężarkę - urządzenie natychmiast po uruchomieniu przechodzi do pracy na biegu jałowym i ma czas na osiągnięcie optymalnych parametrów pracy (ciśnienie i temperatura oleju) w celu wydłużenia żywotności. CompAir FPM – Flexible Power Management to nowe możliwości wykorzystania sprężarki przez użytkownika - daje dostęp do szerszego zakresu wydajności i ciśnienia roboczego w obrębie jednej sprężarki. Ustawia się ciśnienie i korzysta z większej wydajności. |
|||
Typoszereg 5 |
Silniki wysokoprężne Deutz TCD4.1 L4 o wysokiej sprawności są wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa umożliwiający spełnienie aktualnych norm emisji spalin. Układ łagodnego rozruchu, oddzielne filtry powietrza dla silnika i sprężarki, regulacja wydajności sprężarki i termostat temperatury oleju zapewniają bezpieczną pracę sprężarki przy niskich temperaturach otoczenia lub bardzo małym obciążeniu, a także w niskich temperaturach otoczenia. Sprężarki tego typoszeregu zostały zaprojektowane dla najcięższych warunków pracy takich jak budowy dróg, inżynieria lądowa czy prace remontowe. |
|||
Typoszereg 6 |
6-cylindrowy silnik Cummins z turbodoładowaniem napędza nowy śrubowy moduł sprężający, wyposażony w turbinę wprawianą w ruch gazami z układu wydechowego. Turbina ta wstępnie spręża zassane powietrze przed wlotem do komory sprężania. W sprężarkach TurboScrew wykorzystano unikalną opatentowaną technologię bi-turbo, zapewniającą najlepszą w klasie wydajność, najniższy ciężar na poziomie 3500 kg i wysoki stopień oczyszczania spalin. W standardowych warunkach pracy przez okres użytkowania wynoszący 10.000 godzin można uzyskać oszczędność paliwa do 30 % w porównaniu do innych sprężarek o podobnej wydajności. Stanowi to do 20% łącznych kosztów eksploatacji w całym okresie użytkowania. |